close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כבר לא רק עוגה ונרות- על מסיבות יום הולדת לילדים היום

מערכת שורשיג שבט, תשעו23/01/2016

, יום הולדת היא "הפקה" של ממש, המצריכה לא מעט תכנונים וארגונים מצדם של ההורים

תגיות:

בעבר, לכל ימי ההולדת לילדים הייתה נוסחה קבועה, פחות או יותר - החגיגה לא הייתה שלמה ללא עוגה, כמובן,

אם כי ממש לא בטוח שיום ההולדת הציע מעבר לכך, למספר חטיפים ולפעילויות היו ושל ההורים עלו בצורה ניכרת. כיום, יום הולדת היא "הפקה" של ממש, המצריכה לא מעט תכנונים וארגונים מצדם של ההורים. אז מה יכולה וצריכה לכלול כיום חגיגת יום הולדת על מנת שתהיה מושלמת?

המיקום

יש לא מעט מקומות בהם ניתן לערוך יום הולדת, כאשר כל בחירה כוללת בתוכה יתרונות וחסרונות משלה. אם בוחרים להשאיר את הכדור בשדה המשחק הביתי ניתן לצמצם עלויות ולאפשר לילד להרגיש בנוח בסביבה הטבעית שלו, אם כי הקושי הוא ארגון מורכב יותר והידיעה כי לאחר יום ההולדת נדרשת לא מעט עבודה כדי להחזיר את הבית למצבו הרגיל. ניתן לבחור גם במקומות סגורים בהם ניתן לערוך ימי הולדת (מסעדות, אולמות אירועים, מועדונים לילדים ועוד), כשבשנים האחרונות גם האפשרות לעריכת אירועים בחיק הטבע – למשל, בפארק ציבורי, ביער או בחוף הים - הפכה לנפוצה מאד.

לוח זמנים מוקפד

יום הולדת, כדי שתהיה חגיגה מושלמת, צריכה לכלול בתוכו מגוון רחב של אטרקציות – אלה צריכות לדבר בעיקר לילדים, אם כי אפשר למצוא גם כאלה שיכולות לספק הנאה גדולה גם להורים. מומלץ לתכנן לוח זמנים מ-א' ועד ת', הכל בהתאם לרצונות של הילד ולתקציב שיכולים או מעוניינים להקדיש ליום ההולדת.

המלצה מועילה היא לחשוב על אמני בידור שונים, שמתקבלים תמיד בהנאה גדולה על ידי הילדים ומספקים שקט נפשי להורים, שיודעים שיש מי שיעסיק את הילדים שלהם. ליצנים, קוסמים, להטוטנים, פנטומימאים הם רק חלק מהאפשרויות, כשאופציה מרתקת אחרת היא לבחור במופע בידור שלם ומהנה – המופע בהחלט יכול להיות מבוסס על השתתפות פעילה של הילדים, עם דגש ניכר על חתן השמחה. בכל מקרה, מומלץ להיפגש עם האמן, לראות מה הוא יכול להציע ואף להפגיש אותו עם הילד.

בחירה בקונספט מרכזי

אחת האופנות המרכזיות בתחום האירועים בישראל בשנים האחרונות היא לבחור נושא מסוים סביבו יחוג האירוע כולו: החל מהעיצוב, דרך הפעילויות ואפילו עד לאוכל שמגישים. בדרך זו יוצרים שלם הגדול בהרבה מסך החלקים שלו, כאשר נושא שידבר לילדים בגובה העיניים יבטיח הירתמות שלהם להצלחת האירוע.

יש לא מעט נושאים אפשריים בהם ניתן לבחור, אם כי ההמלצה המועילה ביותר שניתן לתת להורים היא פשוט להתאים את הקונספט לרצונות של הילד או הילדה החוגגים. אם הוא אוהב במיוחד כדורגל, למשל, אפשר לחשוב על הפעלות ספורטיביות המעמידות במרכזן את הספורט הפופולארי ביותר בעולם, שירי כדורגל שינוגנו ברקע, עוגה בצורת מגרש יום הולדת וקישוט המקום בו נערך האירוע בחולצות, צעיפים או כרזות של קבוצות ושחקני כדורגל. כמובן שניתן למצוא רעיונות נוספים, מוצלחים לא פחות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה